Середа, 13.11.2019, 22:10                        Ви увійшли якГість | Група "Гости"Вітаю ВасГість| RSS                    Головна | Мій профільРеєстрація | ВихідВхід
 
ВЧИТЕЛЮ

Міні чат
Мій блог

Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Увага!
Сайт відвідали
...

Комірка

Головна » КОМІРКА » Методична скарбничка

У розділі матеріалів: 619
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 61 62 »


Розрахункова статистика класного керівника
Електронна таблиця допоможе класному керівнику вести статистичні дослідження успішності навчання свого класу,
сформувати докладний звіт про якість навчання дітей, відвідування ними школи і інших важливих даних

Формат: Excel / Мова: укр. / Розмір: 9 Мб
Автор: Бройченко Анатолій
Ділимось досвідом | Переглядів: 516 | Завантажень: 15 | Додав: ANATOL | Дата: 28.05.2016 | Коментарі (0)

ü  Вивчення учнів (спільна робота з шкільним психологом).

ü   Організація учнівського колективу.

ü   Спільна робота з дитячими та молодіжними організаціями, органами учнівського самоврядування.

ü   Робота з батьками, громадськістю.

ü  Організація виховної діяльності (пізнавальної, трудової, художньо-естетичної,суспільно-корисної,фізкультурно-оздоровчої,       патріотичної,       громадянської, морально-етичної).

ü   Індивідуальна виховна робота з різними категоріями учнів та їх батьками.

Методичний порадник | Переглядів: 527 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 26.03.2016 | Коментарі (0)

Підготовча робота проводиться заздалегідь до кож¬ного уроку.
I.     Вступна бесіда.  Актуалізація чуттєвого досвіду дітей
1.    Створення емоційного настрою:
-  читання віршів;
-  слухання музичних творів.
         2.Фрагмент малювання.
         3.Робота за картиною або дитячими малюнками.
Види робіт: бесіда з опорою на знання учнів; робота з малюнком; робо-та з ілюстрацією в підручнику; слухання грамзапису; читання уривків з ху¬дожніх творів учителем (учнями) з подальшим аналізом; обмін враженнями від побаченого на екскурсії тощо.

 

Цікавинки до уроку | Переглядів: 898 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 26.03.2016 | Коментарі (0)

Анкета для вчителів «Використання інтерактивних технологій»

 

1. Віддаю перевагу таким формам навчальної діяльності:

        а)  фронтальним;

б)   індивідуальним;

в)   груповим (кооперативним);

г)   іншим______________________________________________

2. Практикую роботу в малих групах:

а) часто;

б)  рідко;

в)  не практикую;

г)  інше_________________________________________________________

3. Не використовую інтерактивні технології, тому що

       а) вважаю їх недоцільними під час вивчення даного предмета, теми;

       б) традиційні підходи до навчання вважаю єдино правильними;

       в) інше_______________________________________________________

4. Вважаю, що дискусію як елемент уроку можна використовувати:

       а) на уроках суспільно-гуманітарного циклу;

       б) на уроках будь-якого предмета;

       в) практично на всіх уроках, окрім точних наук;

       г) інше_______________________________________________________

5. На мою думку, гуманізації стосунків між учнями сприяє така форма роботи:

       а) індивідуальна;

       б) фронтальна;

       в) групова (кооперативна).

6. Я вважаю, що формуванню в учнів  активної життєвої позиції сприяє така форма роботи:

       а) індивідуальна;

       б) фронтальна;

       в) групова (кооперативна).

7. На мою думку, інтерактивні форми роботи сприяють розвитку комунікативних здібностей учнів:

       а) частково;

       б) так;

       в) не сприяють;

        г)інше______________________________________________________

8.Можу поділитися досвідом з такого  питання: __________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. Роботу міського методичного об’єднання вчителів 3 класів вважаю  (потрібне підкреслити):

     а) задовільною                                б) незадовільною

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 647 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

      Інтерактивні методи навчання – методи спілкування на основі діалогу. Вони народилися з теорії проблемного навчання, сутність якої полягає не в передачі готової інформації  від учителя та пасивного її засвоєння учнем, а в отриманні учнями в процесі комунікації нових знань і вмінь за допомогою розв’язання теоретичних та практичних проблем.

У перекладі з англійської "inter" - взаємний, act – дія. Сутність інтерактивного навчання полягає в тому, що навчання відбувається за умови постійної активної взаємодії всіх учасників. Це спів навчання, взаємонавчання (колективне, групове навчання в співпраці, де учень і вчитель є рівноправними, рівнозначними суб’єктами НВП).

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 948 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Слово інтерактив (пер. з англійської іnter — взаємний, асt - діяти) означає взаємодіяти. Інтерактивний метод - це спосіб взаємодії через бесіду, діалог.

Інтерактивне навчання - це навчання в режимі діалогу, під час якого відбувається взаємодія учасників педагогічного процесу з метою взаєморозуміння, спільного вирішення навчальних завдань, розвитку особистісних якостей учнів. Інтерактивні методи навчання передбачають фронтальну роботу учнів та роботу малими групами. Найефективніші результати можна отримати при організації роботи учнів малими групами. Інтерактивне навчання не є зовсім новим, адже подібні підходи застосовувалися здавна, а на початку радянської педагогіки були дуже поширеними в школі (лабораторне та бригадне навчання 20-х років). Застосування цих методів і форм навчання в окремих школах давало разючі результати.

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 637 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 02.03.2016 | Коментарі (0)

Форма входу
Я - за!
Яка година?
Пошук
Копірайт
Значущі дати
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Останні коментарі