Автор. Демяненко Алла Володимирівна, вчитель початкових класів, Брагинівська ЗОШ I-III ступенів Петропавлівського р-ну, Дніпропетровської обл.
|
Автор. Ільчук О.В., заступник директора із навчально-виховної роботи Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ» Мета. Розвиток емоційної готовності педагога до інноваційної діяльності. Завдання: - Діагностувати емоційну готовність учасників тренінгу до інноваційної діяльності. - Усвідомити поняття «Інновація». - Усвідомити внутрішній ресурс для розвитку емоційної готовності до інновацій. |
Автор. Ільчук О.В., заступник директора із навчально-виховної роботи Дубенського НВК «ЗНЗ-ДНЗ». Виступ-презентація |
Аналітичний. Проводиться у процесі ознайомлення, вивчення та закріплення матеріалу. Залежно від віку дітей добираються 5-15 слів, у яких учні допустили найбільше помилок, слова групуються учнями за орфограмами, і вони пояснюють, де і чому було допущено помилку, добираючи відповідну схему-опору, правило, яке треба знати, щоб не допускати помилок у відповідному випадку. |
Автор. Редько О.Є., вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" |
Автор. Дроздач Л.А., вчитель-методист Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст №1
Використання можливостей Інтернет-простору для становлення іміджу педагога |
Патріотичне виховання – це сфера духовного життя, яка проникає в усе, що пізнає, узнає, робить, до чого прагне, що любить і ненавидить людина, яка формується. В.Сухомлинський Сучасна українська школа знаходиться в процесі швидкого розвитку та постійного пошуку. Школа постає як для учня, так і для вчителя місцем духовного збагачення, де формується громадянська зрілість, особиста відповідальність за внесок у національно-культурне відродження нашої держави. Тому величезну роль у цьому відіграє саме патріотичне виховання молодших школярів. Звідси – важлива проблема критеріїв патріотичної вихованості. Не можна забувати, що особливо сильно і яскраво патріотичні почуття і переконання виражаються в силі духу, у волі людській тоді, коли Батьківщина в небезпеці, в годину найтяжчих випробувань. |
Підготувала вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Демчук Алла Миколаївна
Велику увагу в першому класі вчителі приділяють урокам навчання грамоти, на яких діти оволодівають умінням читати, розбірливо, чітко і красиво писати. А вміння так писати – це справжнє мистецтво, яке називається каліграфією. Читання і письмо - два найпотрібніші школяреві інструменти навчання і водночас два віконця в навколишній світ.
|