menu
У категорії матеріалів: 94
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 9 10 »


Підготувала вчитель початкових класів  Дубенської ЗОШ І-ІІІ ступенів №7 Демчук Алла Миколаївна

 

Велику  увагу  в  першому  класі  вчителі  приділяють  урокам  навчання грамоти,  на  яких  діти  оволодівають  умінням  читати,  розбірливо,  чітко  і красиво  писати.  А  вміння  так  писати – це  справжнє  мистецтво,  яке  називається  каліграфією.

Читання  і  письмо -  два  найпотрібніші  школяреві  інструменти  навчання  і  водночас  два  віконця  в  навколишній  світ.

 

 

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 1054 | Завантажень: 68 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Більшість сучасних тестів є модифікацією тестів Гілфорда й Торренса. У нашому дослідженні ми опираємося на наступні фактори, встановлені в дослідженнях Гілфорда:

1) Швидкість (легкість, продуктивність) - цей фактор характеризує швидкість творчого мислення й визначається загальним числом відповідей.

2) Гнучкість - фактор характеризує гнучкість творчого мислення, здатність до швидкого перемикання й визначається числом класів (груп) даних відповідей.

3) Оригінальність - фактор характеризує оригінальність, своєрідність творчого мислення, незвичайність підходу до проблеми й визначається числом відповідей, що приводяться рідко, незвичайним вживанням елементів, оригінальністю структури відповіді.

4) Точність - фактор, що характеризує стрункість, логічність творчого мислення, вибір адекватного рішення, що відповідає поставленій меті.

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 1870 | Завантажень: 15 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Підготувала Міхновець Т.В., вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія"

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 790 | Завантажень: 11 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Можна скористатися модифікованою соціометричною методикою (анкетами, тренінговими завданнями), щоб отримати дані від однокласників.

Як правило, дається уявна ситуація, в якій відбиті питання, що цікавлять учителя.

Нижче подано приклад такої ситуації для молодших школярів.

 

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 838 | Завантажень: 14 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Для визначення рівня сформованості творчих здібностей потрібно уважно прочитати наведені нижче пункти і проти кожного з них поставити слово "так", якщо твердження збігається з думкою про себе, або "ні", якщо не збігається. 

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 899 | Завантажень: 11 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Як я бачу себе

Будь ласка, зазначте свою згоду або незгоду з кожним твердженням за шкалою "Рішуче так" (1) - " Так" (2) - " Ні" (3) - "Рішуче ні" (4).

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 719 | Завантажень: 10 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Методику сконструйовано на основі деяких методик тесту інтелекту за Р. Амтхауером, який містить 9 субтестів, що використовуються для вимірювання мовленнєвих, математичних здібностей, просторової уяви та пам’яті й розрахований на групове використання для дітей від 12 років і старше.

Для молодших школярів було розроблено 4 субтести, які складаються з 40 вербальних завдань, підібраних з урахуванням програмного матеріалу початкових класів.

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 4171 | Завантажень: 22 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Методика дає змогу встановити ступінь розвитку теоретичного способу роз­в'язування задач у цілому, зробити висновок про особливості формування у дити­ни такого інтелектуального вміння, як міркування, тобто визначити як дитина мо­же робити висновки на основі тих умов, які пропонуються їй як вихідні, без залу­чення інших міркувань, пов'язаних із ситуативним, а не змістовим боком умов. Методика дає змогу встановити ступінь розвитку теоретичного способу роз­в'язування задач у цілому, зробити висновок про особливості формування у дити­ни такого інтелектуального вміння, як міркування, тобто визначити як дитина мо­же робити висновки на основі тих умов, які пропонуються їй як вихідні, без залу­чення інших міркувань, пов'язаних із ситуативним, а не змістовим боком умов. 

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 7262 | Завантажень: 12 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Кожна дитина має свої, лише їй притаманні риси, які розпізнаються в ранньому віці, тому обов'язок батьків - виявити та розвинути приховані здібності та задатки. У цьому може допомогти такий тест. 

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 784 | Завантажень: 11 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)

Тест “Неіснуюча тварина” належить до проективних тестів. Виконуючи малюнок, людина через рухи руки, що малює малюнок, виявляє певний зміст своїх думок, своєї психіки. Звичайно, це відображення не показує всю складність психічного світу особи, але деякі прояви її виявляє. Цей тест рекомендується використовувати в поєднанні з іншими тестами та методиками.

МО, семінар-практикум, ТГ | Переглядів: 1481 | Завантажень: 6 | Додав: РІТА | Дата: 26.11.2014 | Коментарі (0)