menu
У категорії матеріалів: 47
Показано матеріалів: 11-20
Сторінки: « 1 2 3 4 5 »


1 клас | Переглядів: 840 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 09.08.2015 | Коментарі (0)

1 клас | Переглядів: 1053 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 09.08.2015 | Коментарі (0)

1 клас | Переглядів: 1222 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 09.08.2015 | Коментарі (0)

 
1 клас | Переглядів: 818 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 14.05.2015 | Коментарі (0)

Автор. Мілясевич О.А., вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Тема. Жива і нежива природа.

Мета: розширювати знання учнів про різноманіт­ність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору).

 

1 клас | Переглядів: 1288 | Завантажень: 6 | Додав: РІТА | Дата: 23.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Саюк Т.В., вчитель початколвих класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст №6

Тема: Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Мета: сформувати поняття «дерева, кущі, трав’янисті рослини», учити 

виділяти спільні та відмінні ознаки будови дерев, кущів та трав’янистих 

рослин; розпізнавати рослини в природі. Розвивати  уміння учнів порівнювати 

різні рослини за будовою. Виховувати естетичні почуття й шанобливе 

ставлення до рослин найближчого оточення.

Очікувані результати: учні повинні знати ознаки дерев, кущів і трав’янистих 

рослин; учні повинні розпізнавати їх на практиці.

Обладнання: підручник «Природознавство» 1 клас, мультимедійна 

презентація, ілюстрації, предметні малюнки,  таблиця «Дерева, кущі, 

трав’янисті рослини», музичний супровід.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1 клас | Переглядів: 1016 | Завантажень: 5 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Мілясевич Оксана  Анатоліївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Тема. Жива і нежива природа.

Мета: розширювати знання учнів про різноманіт­ність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору).

Автор. Мілясевич Оксана  Анатоліївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Тема. Жива і нежива природа.

Мета: розширювати знання учнів про різноманіт­ність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи.

Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору).

1 клас | Переглядів: 1277 | Завантажень: 1 | Додав: РІТА | Дата: 02.02.2015 | Коментарі (0)