|
Автор. Мілясевич О.А., вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Жива і нежива природа. Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору).
|
Автор. Саюк Т.В., вчитель початколвих класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст №6 Тема: Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини. Мета: сформувати поняття «дерева, кущі, трав’янисті рослини», учити виділяти спільні та відмінні ознаки будови дерев, кущів та трав’янистих рослин; розпізнавати рослини в природі. Розвивати уміння учнів порівнювати різні рослини за будовою. Виховувати естетичні почуття й шанобливе ставлення до рослин найближчого оточення. Очікувані результати: учні повинні знати ознаки дерев, кущів і трав’янистих рослин; учні повинні розпізнавати їх на практиці. Обладнання: підручник «Природознавство» 1 клас, мультимедійна презентація, ілюстрації, предметні малюнки, таблиця «Дерева, кущі, трав’янисті рослини», музичний супровід. Тип уроку: засвоєння нових знань. |
Автор. Мілясевич Оксана Анатоліївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Жива і нежива природа. Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору). Автор. Мілясевич Оксана Анатоліївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Жива і нежива природа. Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору). |