ТЕМА. Гірські породи. Тверді, рідкі й газоподібні гірські породи. Корисні копалини, їх різноманітність. Утворення корисних копалин у природі. Значення гірських порід у природі і для людей. Охорона корисних копалин .Практична робота .Розпізнавання окремих корисних корисних копалин . МЕТА : ● формувати в учнів поняття «гірська порода», «мінерали», «корисні копалини»; ● ознайомити з найвідомішими гірськими породами, корисними копалинами, їх різноманітністю у природі; ● розвивати спостережливість, вміння порівнювати, класифікувати, самостійно робити висновки; ● виховувати дбайливе ставлення до неживої природи, гордість за багатства своєї Батьківщини, бажання ощадливо використовувати корисні копалини. Обладнання: фізична карта України; колекція гірських порід; лупа; таблиці з умовними позначеннями корисних копалин. Тип уроку: комбінований. |
Тема: Позакласне читання «Істина в доброчинності» Мета: розширити знання учнів про гуманні відносини, добрі вчинки, продовжити вчити працювати над художніми творами, виділяти головну думку, давати оцінку позитивним і негативним дійовим особам; передавати зміст твору і свої враження від прочитаного; виховувати бажання бути схожим на позитивних героїв, робити добрі вчинки, щоб вирости і чинити хороші справи. Обладнання : виставка малюнків, ілюстрацій, твори різних жанрів. |
План-конспект уроку математики у 2 класі " Повторення таблиць множення числа 2 і ділення на 2. Знаходження значень виразів на дії різних ступенів" |
Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" План-конспект уроку “Будьмо знайомі: я – хлопчик, я – дівчинка” розроблений для учнів початкових класів. Це спроба надати учням інформацію з гендерних питань, не переобтяжуючи їх незрозумілою юридичною термінологією, а в цілком доступній їхньому віку формі, на зрозумілих для них сюжетних лініях. Ігрові та інтерактивні методи, використані в цьому заході, дозволяють зробити цю тему цікавою, легкою для дітей, включають хлопчиків і дівчаток у спільну роботу, вчать їх співпрацювати творчо і злагоджено, згуртовують і здружують клас, формується взаємоповага, почуття колективізму, позитивне ставлення до протилежної статі. Це спроба переконати дітей, що дівчатка ні в чому не поступаються хлопчикам, що надійним другом може бути і хлопчик, і дівчинка, показати, що дівчатка і хлопчики мають рівні права та рівні можливості для їх реалізації. |
Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Мета: Ознайомити дітей з основними правами, визначеними у Конвенції ООН про права дитини; розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри; вміння використовувати свої знання на практиці; дати інформацію про обов’язки, які має кожна дитина; виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків. Матеріали: Конвенція ООН про права дитини в ілюстраціях, плакат “Права дитини”, надпис з висловом, надписи з назвами статей, пікторгами, ілюстрації до казок, мультимедія, надпис на дошці. Форма проведення: урок - подорож |
Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Мета: Ознайомити дітей з основними правами, визначеними у Конвенції ООН про права дитини; розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри; вміння використовувати свої знання на практиці; дати інформацію про обов’язки, які має кожна дитина; виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків. Матеріали: Конвенція ООН про права дитини в ілюстраціях, плакат “Права дитини”, надпис з висловом, надписи з назвами статей, пікторгами, ілюстрації до казок, мультимедія, надпис на дошці. Форма проведення: урок - подорож |
Автор. М. Л. Криворучко, вчитель початкових класів Добропільської загальноосвітньої школи-інтернат І – ІІІ ступенів Добропільської міської ради Мета: вчити глибоко відчувати казку, елементам театралізації, давати характеристики головним героям; розвивати зв’язне мовлення, мислення; формувати комунікативну компетентність через розвиток мовлення учнів, самоосвітню компетентність – через самостійну роботу, інформаційну – через використання комп’ютера на уроці, компетентність продуктивної творчої діяльності – через використання творчих завдань, соціальну – через роботу в малих групах та здоров’язбережувальну компетентність; виховувати в учнів прагнення до добра, порядності, любов до рідної мови, сценічного мистецтва. Обладнання: текст народної казки «Колобок», роздатковий матеріал для тесту, картки з завданням для роботи в групах, ілюстрації з зображенням героїв казки, іграшковий мікрофон, сценічні маски, комп’ютер. |
Автор. Мельник Ярина Вікторівна, старший вчитель Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Тема Погода та її складові. Хмарність. Мета Поглибити знання учнів про явища природи, формувати уявлення про погоду та її складові, наголосити на значенні прогнозу погоди для людини; формувати уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки,встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами природи;формувати потребу в пізнанні природи, проведенні спостережень за погодою рідного краю;розвивати розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати розуміння важливості для людей знань про погоду та її зміни.
|