Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" План-конспект уроку “Будьмо знайомі: я – хлопчик, я – дівчинка” розроблений для учнів початкових класів. Це спроба надати учням інформацію з гендерних питань, не переобтяжуючи їх незрозумілою юридичною термінологією, а в цілком доступній їхньому віку формі, на зрозумілих для них сюжетних лініях. Ігрові та інтерактивні методи, використані в цьому заході, дозволяють зробити цю тему цікавою, легкою для дітей, включають хлопчиків і дівчаток у спільну роботу, вчать їх співпрацювати творчо і злагоджено, згуртовують і здружують клас, формується взаємоповага, почуття колективізму, позитивне ставлення до протилежної статі. Це спроба переконати дітей, що дівчатка ні в чому не поступаються хлопчикам, що надійним другом може бути і хлопчик, і дівчинка, показати, що дівчатка і хлопчики мають рівні права та рівні можливості для їх реалізації. |
Автор. М. Л. Криворучко, вчитель початкових класів Добропільської загальноосвітньої школи-інтернат І – ІІІ ступенів Добропільської міської ради Мета: вчити глибоко відчувати казку, елементам театралізації, давати характеристики головним героям; розвивати зв’язне мовлення, мислення; формувати комунікативну компетентність через розвиток мовлення учнів, самоосвітню компетентність – через самостійну роботу, інформаційну – через використання комп’ютера на уроці, компетентність продуктивної творчої діяльності – через використання творчих завдань, соціальну – через роботу в малих групах та здоров’язбережувальну компетентність; виховувати в учнів прагнення до добра, порядності, любов до рідної мови, сценічного мистецтва. Обладнання: текст народної казки «Колобок», роздатковий матеріал для тесту, картки з завданням для роботи в групах, ілюстрації з зображенням героїв казки, іграшковий мікрофон, сценічні маски, комп’ютер. |
Автор. Мельник Я.В., старший вчитель Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 |
Автор Давидюк Валентина Володимирівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 |
|
|
|
|
|
|