14.11.2014, 19:36 | |||||||||||||||||||||
Тема: Додавання числа частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка. Мета: вчити додавати число частинами, розв‘язувати задачі на знаходження невідомого доданка; розвивати мислення, обчислювальні навички, вміння працювати в парах; виховувати інтерес до математики, охайність в оформленні письмових робіт. Обладнання:планшетки, намальована на ватмані берізка без листочків, листочки,таблиця з каліграфічним написанням цифр, таблиці зі схемами задач, прикладів,таблиця з «Теремком». Тип уроку: засвоєння нових знань, урок-гра. Хід уроку: І. Організація класу. Ось дзвінок сигнал подав, Працювати настав час. Тому часу ми не гаймо І урок розпочинаймо. Посміхніться до гостей, Привітайтесь: «Добрий день!»
ІІ. Мотивація навчальної діяльності.
Якщо сніг вже скрізь розтанув І травичка зеленіє, Ще й пташок співає зграя, Що це, діти, означає? Це до нас прийшла ……………../ весна/
Йшла Весна по землі. Йшла лугами, лісами. І раптом на лісовій галявині побачила Берізку, яка гірко плакала. - Чому ти сумуєш, Берізко?- запитала Весна. - Як же мені не сумувати, коли все навкруги зеленіє, а я не маю зеленого вбрання. Допоможи мені, Весно красна! - Я знаю хто тобі допоможе,- відповіла Весна. - Тобі допоможуть учні 1-А класу. Якщо вони справляться з сьогоднішніми завданнями, то ти одягнеш на себе зелені листочки. - То що, діти, допоможемо берізці?
За кожне виконане завдання вчитель прикріплює на берізку листочка.
ІІІ. Повторення і закріплення вивченого. Підготовка до вивчення нового матеріалу.
а) гра «Мовчанка» (доповнити до 10) Вчитель показує приклади, а діти на планшетці показують відповідь. б) гра «Теремок»
У теремку жили числа. Вийшли вони погуляти і заблукали. Допоможемо числам? Їх потрібно повернути у свої домівки. На дошці виставлені цифри від 1 до 10. Потрібно вибрати ті, які «живуть» на кожному з поверхів. в) скласти всі можливі приклади на додавання з відповіддю 6, 7,8,9. 2. Математичний диктант. Хвилинка каліграфії. - Записати каліграфічно відповіді. - сума чисел 1 і 3; - різницячисел9 і 4; - 4 збільшити на 3; - 7 зменшити на 5;
Каже мати - квочка: - В мене 2 синочки Та 4 дочки. Скільки діточок у квочки? Ви малята полічіть І у зошит запишіть.
8+2 Пропоную підказку: /\ 2 3
Учні з допомогою вчителя роблять висновок, що 9 забирає від другого доданка 1 8 забирає 2 7 забирає 3 6 забирає 4 5 забирає 5 5.Робота в групах. Скласти за схемою задачу та роз в'язати її. 6.Робота з геометричним матеріалом. На планшетці учні з геометричних фігур створюють чоловічків, тварин,транспорт, тощо. V. Підсумок уроку.
Берізка стала красунею, тому що одягнулась у зелене вбрання і ви їй у цьому допомогли. Вона не сумує, а радіє і щиро дякує учням 1-А класу. | |||||||||||||||||||||
Категорія: 1 клас | | | |||||||||||||||||||||
Переглядів: 4750 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |