|
|
|
|
Автор. Давидюк В.В., вчтель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Тема. Як змінюється восени життя птахів? Перелітні та осілі птахи. Мета уроку: продовжити формувати поняття «перелітні та осілі птахи»,познайомити дітей із змінами у житті птахів восени, поглибити вміння порівнювати, узагальнювати; формувати пізнавальну та інформаційну компетентності; сприяти розвитку у дітей, уваги, пам’яті, мислення;виховувати бережливе ставлення до природи. Цілі. Учні знатимуть про зміни, що відбуваються в житті птахів з приходом осені, про будову тіла птахів, як допомагати птахам взимку, про значення птахів для природи та життя людей. Учні вмітимуть розрізняти перелітних та осілих птахів, з’ясовувати як птахи пристосовуються до життя восени, виявляти моральні та естетичні почуття у ставленні до тваринного світу. Тип уроку. Комбінований урок Обладнання: мультимедійний супровід, тестові картки, підручник, зошит, картки із малюнками. Методи, прийоми, види, форми роботи: технологія кооперативного навчання «Робота в парах»; технології колективно-групового навчання «Мозковий штурм», «Мікрофон»; технологія ситуативного моделювання «Конференція»; технологія опрацювання дискусійних питань «Метод ПРЕС»; інтерактивні вправи «Очікування», «Асоціативний кущ», «Самооцінювання», ігри «Кожному птахові своє місце», тестування. |
Автор. Криштапюк Ірина Леонідівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Тема : Погода взимку (зміна температури, хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Народні прикмети передбачення погоди взимку. Мета: формувати в учнів знання про погоду взимку; розкрити зміст понять «ожеледиця», «заметіль»; вчити спостерігати за погодою взимку, перевіряти прогнозування погоди за народними прикметами; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість, естетичні почуття; виховувати любов до природи, морально - етичні якості учнів.
Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати): Початковий рівень: - називає зимові явища природи (ожеледиця, заметіль); - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - називає правила поведінки на льоду під час катання на ковзанах, санках. Середній рівень: - відгадує загадки з метою визначення теми уроку; - спостерігає за погодою взимку (зміна температури, хмарність, опади) в групі та індивідуально, робить відповідні висновки; Достатній рівень: - пригадує і обговорює народні прикмети передбачення погоди взимку; - знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя) про явища природи взимку, обговорює знайдену інформацію; - виконує тестове завдання з метою перевірки вивченого. Високий рівень: - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - встановлює відповідність між назвою природного явища і його назвою. - складає розповідь «Погода взимку» та презентує виконане творче завдання.
Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, ілюстрації, таблиця «Погода взимку», картки, «пазли», кружечки - посмішки червоного, жовтого, зеленого кольорів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення: урок – подорож. |
Автор. Вчитель початкових класів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №1 гімназія» м. Копичинці Лаврушко Г.Б. Презентація до уроку |
Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна. м. Олександрія, Кіровоградська обл., НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 - ДНЗ "Лісова казка" |
Інтерактивний навчальний контент «Літературне читання 2 клас. Віра Науменко» створений за новою програмою «Літературне читання» ( за новим Державним стандартом, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України № 462 від 20.04.2011 «Про затвердження Державного стандарту початкової загальної освіти».) |
Презентація з математики "Тема: Обчислення типу 26+4 та 30-7" |