menu

Компетентнісний урок природознавства. Погода та її складові. Хмарність
15.12.2015, 18:28

Тема  Погода та її складові. Хмарність.

Мета    Поглибити знання учнів про явища природи, формувати уявлення про погоду та її складові, наголосити на значенні прогнозу погоди для людини; формувати уміння аналізувати, порівнювати, робити висновки,встановлювати причинно-наслідкові зв’язки між явищами природи;формувати потребу в пізнанні природи, проведенні спостережень за погодою рідного краю;розвивати розвивати пізнавальний інтерес, спостережливість, уміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки; виховувати розуміння важливості для людей знань про погоду та її зміни.

Ключові компетентності:

–       вміння вчитися:

–       навчально-організаційні вміння і навички:

  –   включається в роботу відразу після вказівки вчителя;

–       дотримується правильної постави під час роботи на уроці;

–       співпрацює у парі;

–       загально мовленнєві вміння і навички:

–       відповідає в помірному темпі, чітко, виразно, з відповідною силою голосу;

–  зосереджено слухає вчителя,

–  відповідає на запитання за відомою моделлю;

 з повагою звертається до вчителя, учнів;

контрольно-оцінні вміння:

–       тримає в порядку своє робоче місце та навчальне приладдя;

–       інформаційно-комунікативна:

–       знаходить у завданні конкретні відомості;

–  створює повідомлення, оптимально поєднуючи для цього різні форми (текст,     рисунок)

 –   коротко формулюює свою думку;

–       загальнокультурна:

–       дотримується правил поведінки на уроці;

–       громадянська:

–       прагне бути культурним у спілкуванні, поводженні з однокласниками;

–       здоров’язбережувальна:

–       розпізнає правильне і неправильне сидіння за партою;

соціальна:

підтримує чистоту робочого місця.

Предметні компетентності (очікувані результати):

має уявлення  про  колообіг води в природі;

знає складові погоди, температуру, хмари, види опадів, вітер;

розуміє  вплив Сонця на сезонні явища в природі,

уміє  користуватися термометром, вимірювати довжину тіні від гномона, спостерігати за видимим рухом Сонця;

застосовує у повсякденному житті знання про складові погоди, види опадів, передбачення погоди, полудневу висоту Сонця та її вплив на зміни температури й настання пір року.

 

Обладнання підручник «Природознавство 2 клас» ГрущинськаІ. М., робочий зошит В. А. Тетьоркіна, ноутбук, проектор, презентація в PowerPoint, відео сюжети.

Категорія: 2 клас | Додав: РІТА
Переглядів: 1642 | Завантажень: 10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]