08.11.2014, 00:25 | |
Хід уроку. І. Організаційний момент. Створення емоційного стану. - Доброго дня, діти! - Дзвоник вже для нас лунає, Тож урок розпочинаєм. - Я дарую вам добро, ви даруєте мені добро, ми даруємо всім добро. ІІ. Очікування від уроку.
- А чого ви очікуєте від уроку ? - Щоб ваші і мої очікування збулися, наш урок ми проведемо під гаслом «Уважно слухаємо, швидко сприймаємо, нові знання ми здобуваємо!» ІІІ. Перевірка домашнього завдання.
(лікар, вечір, хід, баран, житло, жарт, мудрий, дуб, дід) ІV. Мотивація навчальної діяльності.
Д д Дд ду ов ий ок
V. Повідомлення теми і мети уроку.
VІ. Сприймання і усвідомлення нового матеріалу. 1. Робота над загадкою. І великий, і малий Не боїться ані трішки. (Гриб)
2. Хвилина ерудита. - А чи знаєте ви, що слово корінь – це багатозначне слово. Подумайте, що воно може означати? Корінь - основна, значуща частина слова. Корінь – це орган рослини, без якого вона не зможе жити. Зуб також має корінь. На уроках математики ми почали знаходити корінь рівняння. Корінь – це початок чого-небудь. Наприклад, кожен людський рід має свої корені – дідуся та бабусю. 3. Первинне осмислення знань. Робота в парах. - У вас на парті є картка зі словом. Спробуйте, працюючи в парі, дібрати до нього спільнокореневі слова. Запишіть їх, позначте корінь. (Діти зачитують записані слова, називають корінь.) 4.Фізкультхвилинка. 5. Тренувальні вправи. а) Гра «У гостях». - У кожного на парті є картка з словом. До якого будиночку піде ваше слово у гості? (Діти кріплять картки з словами до будиночка.) б) Тренажер «Розпізнай споріднені слова» Гуска, гусак, густий, гусеня, гусочка. Малинка, малина, малюнок, малиновий, малинник. Вода, водичка, водяний, проводити, водяник. в) Гра «Чарівники». Від поданих слів утворити спільнокореневі слова. Один учень добирає слова, що позначають ознаку предмета і відповідають на питання який? Інший учень – слова, що позначають дію предмета та відповідають на питання що робити? Старість - старий старіти Розум - розумний розуміти Риба - рибний, рибалити - Позначте дужкою корінь. Як називаються ці слова? Чому? VІІ. Узагальнення і систематизація отриманих знань. 1. Робота з підручником. с.71, вправа 154. Саду, садочок. Калині, калинонькою. Дзвіночки, дзвенять. Солов’їні, солов’я, солов’ятко. 2. Творча робота. Розвиток зв’язного мовлення. - Прочитайте текст на екрані. Доповніть його спільнокореневими словами з коренем –зим-. 1) … сонце майже не гріє. 3) Птахи … перебираються до людських осель. 4) Там їм легше …. VIІІ. Підсумок уроку. 1. Метод «Мікрофон». Продовжіть речення: «Тепер я знаю: …» - Що корінь – це (спільна частина споріднених слів) - Споріднені слова ще називають … ( спільнокореневими ) - Щоб правильно виділити корінь, треба … (дібрати споріднені слова) 2. Рефлексія. - Чи справдилися ваші очікування від уроку? - Які нові знання ви здобули? - Які завдання були для вас складними у виконанні? - Які завдання ви б виконали наступного уроку? ІХ. Домашнє завдання.
| |
Категорія: 3 клас | | | |
Переглядів: 17954 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |