20.06.2014, 00:52 | |
Тема: Порядок дій у надзвичайних ситуаціях. Засоби захисту органів дихання та шкіри. Мета: Поглибити знання учнів щодо надзвичайних ситуацій, їх типів, причин виникнення, засобів захисту органів дихання та шкіри; розвивати вміння правильно діяти в надзвичайних ситуаціях; виховувати в учнів дисциплінованість, організованість, чіткість у діях;виробляти вольові якості, вміння гальмувати страх. Обладнання: плакати, засоби індивідуального захисту органів дихання, ІКТ. Тип уроку: закріплення вивчених знань.
Хід уроку І. Організація класу. ІІ. Актуалізація опорних знань.(слайд 1)
(слайд 2 )
Учні читають вірші.
Лише молитва здатна передати Всю глибину велетенської біди, Що змусила всю Землю застогнати.
Коли отруєні ліси, повітря і вода, Коли, щоб своїх діток врятувати, Доводиться дім рідний залишати.
Всміхаються до сонця квіти. А пам’ять жене в моторошні дні, Гудуть жорстокі дзвони квітня.
Хай над землею чисте небо буде. Чорнобиль – попередження,набат, Його уроків людство не забуде. Чорнобиль…тепер це слово знає весь світ.
ІІІ. Вивчення нового матеріалу.
(Надзвичайна ситуація – це порушення нормальних умов життєдіяльності людей, що призводить до людських та матеріальних збитків).
Департамент інформації А бувають лиха від того, що людина безвідповідальна, ото й всього. На робочому місці недбала, лінива, а все це веде до великого лиха. На шахтах, заводах бувають страшні аварії, пожежі, вибухи великі. Ці лиха стихійними не можна назвати. Винного треба найшвидше з роботи прогнати. Тому ви лиха розрізняйте. І самі нещастя не допускайте.
Департамент оповіщення 1 учень. Для того, щоб люди Про небезпеку вчасно дізнались, Ми натискаємо на всі кнопки і педалі. На заводах і фабриках Гудки безперервно гудуть. По радіо й телебаченню Сигнали тривоги дають. 2 учень. Коли люди далеко Та немає зв’язку Ми в машинах веземо звістку лиху. А машини немає – коня запрягаєм. Як коня в нас немає – велосипед сідлаєм. Про біду сповіщає залізний набат. Чим швидше ми спрацюєм, тим менше витрат.
Департамент розміщення
1 учень. При сигналі «Повітряна небезпека» Населення евакуюється Автобусами вивозиться десь далі. Якщо газ проходить «104» - Аварійну викликайте. При пожежі – «101» - мерщій набирайте. А якщо землетрус – від будівель подалі тікайте. 2 учень. Але особливо важливо, не панікувати, Не бігати, не плакати, не кричати, Треба спокій зберігати та роботі не заважати. 3 учень. У сховища брати лише необхідне, Те, що буде вам найбільше потрібне. Продукти сухі, теплі речі та воду У тарі зручній захопіть ви із дому. І не забудьте про документи і гроші У наших сховищах умови хороші.
Департамент запобігання 1 учень. Коли бачите знак – це небезпека. Будьте обережні, а краще тікайте далеко. Незнайомі речі не чіпайте І біля них сірниками не грайтесь. Нафта, фарба, лаки – вибухові. Наслідки ж від пожежі однакові. 2 учень. Природа страждає, гинуть люди, А згарища ще довго про лихо нагадувать будуть. Будьте обережні, уважні, розумні, охайні. Думайте про наслідки лих неосяжні. Розділяйте радощі та небезпеку, І забудьте дорогу в аптеку.
Департамент захисту 1 учень. Головне, що в людини є – це життя, І зберегти його справа не проста, Ми навчимо вас, як уціліти, І органи дихання захистити. 2 учень. Це пов’язка не проста, А ватно-марлева. Перш ніж її надіти, треба подих зупинити. А коли одягнули – швидко видихайте, І наголову капелюх надівайте. 3 учень. А це – протигаз, Він захистить надійно вас. Якщо надінете його швидко і вміло, Будете жити довго і щасливо. Видих, очі закрили. Маску розтягнули і швидко наділи. Пробку з фільтру зняли, очі відкрили, Видих сміло – вперед за діло. 4 учень. А це – респіратор, Теж штука хороша. Надійно й проста, її легко малеча надіти зможе. Коли будете вміти цим засобом користуватись, Ніякої біди не будете боятись.
- А зараз ми з вами відпочинемо і полинемо у найкращий куточок землі, де ви побували.( Звучить музика, діти лягають на парти і закривають очі) (слайд 8).
1.Робота в групах 1 група – обговоріть послідовність дій під час землетрусу. 2 група – як діти під час повені. 3 група - як діяти під час снігопаду. 4 група – як діяти під час пожежі. 5 група – як діяти під час сигналу «Увага, всім!»
Порядок дій у надзвичайних ситуаціях. Засоби захисту органів дихання та шкіри. | |
Категорія: 3 клас | | | |
Переглядів: 6268 | Завантажень: 0 |
Всього коментарів: 0 | |