Показано матеріалів: 111-120
Автор. Ємець Л.М., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5 Тема. Вода у природі. Світовий океан, його частини. Мета: закріпити й поглибити знання дітей про фізичну карту, ознайомити з поняттям « Світовий океан », показати відмінності між океанами, розглянути їх тваринний і рослинний світ; озвивати кругозір учнів, фантазію, пам'ять, основні вміння та навички користування картою, формувати інформаційно-комунікативну компетентність; виховувати інтерес до вивчення природознавства, бережливе ставлення до природи та її багатств. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: демонстраційний матеріал - фізична карта, глобус, мультимедійна презентація, відео проектор. |
Автор. Ємець Л.М., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5 Тема. Вода у природі. Світовий океан, його частини. Мета: закріпити й поглибити знання дітей про фізичну карту, ознайомити з поняттям « Світовий океан », показати відмінності між океанами, розглянути їх тваринний і рослинний світ; озвивати кругозір учнів, фантазію, пам'ять, основні вміння та навички користування картою, формувати інформаційно-комунікативну компетентність; виховувати інтерес до вивчення природознавства, бережливе ставлення до природи та її багатств. Тип уроку: засвоєння нових знань. Обладнання: демонстраційний матеріал - фізична карта, глобус, мультимедійна презентація, відео проектор. |
Автор. Козлюк В.М., вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія"" Тема. Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. Мета: ознайомити учнів з життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі; називати групи птахів(за переміщенням відповідно до пір року), наводити приклади перелітних й осілих птахів своєї місцевості, пояснювати причини відльоту птахів у вирій; розвивати критичне мислення і спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; сприяти формуванню навичок охорони природи на прикладі птахів, любові до природи. Обладнання: презентація, підручник, малюнки птахів, Червона книга України, ребуси, дидактичні картки, тести, мікрофон. |
Автор. Козлюк В.М., вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія"" Тема. Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. Мета: ознайомити учнів з життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі; називати групи птахів(за переміщенням відповідно до пір року), наводити приклади перелітних й осілих птахів своєї місцевості, пояснювати причини відльоту птахів у вирій; розвивати критичне мислення і спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; сприяти формуванню навичок охорони природи на прикладі птахів, любові до природи. Обладнання: презентація, підручник, малюнки птахів, Червона книга України, ребуси, дидактичні картки, тести, мікрофон. |
Автор. Давидюк В.В., вчтель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Тема. Як змінюється восени життя птахів? Перелітні та осілі птахи. Мета уроку: продовжити формувати поняття «перелітні та осілі птахи»,познайомити дітей із змінами у житті птахів восени, поглибити вміння порівнювати, узагальнювати; формувати пізнавальну та інформаційну компетентності; сприяти розвитку у дітей, уваги, пам’яті, мислення;виховувати бережливе ставлення до природи. Цілі. Учні знатимуть про зміни, що відбуваються в житті птахів з приходом осені, про будову тіла птахів, як допомагати птахам взимку, про значення птахів для природи та життя людей. Учні вмітимуть розрізняти перелітних та осілих птахів, з’ясовувати як птахи пристосовуються до життя восени, виявляти моральні та естетичні почуття у ставленні до тваринного світу. Тип уроку. Комбінований урок Обладнання: мультимедійний супровід, тестові картки, підручник, зошит, картки із малюнками. Методи, прийоми, види, форми роботи: технологія кооперативного навчання «Робота в парах»; технології колективно-групового навчання «Мозковий штурм», «Мікрофон»; технологія ситуативного моделювання «Конференція»; технологія опрацювання дискусійних питань «Метод ПРЕС»; інтерактивні вправи «Очікування», «Асоціативний кущ», «Самооцінювання», ігри «Кожному птахові своє місце», тестування. |
Автор. Криштапюк Ірина Леонідівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Тема : Погода взимку (зміна температури, хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Народні прикмети передбачення погоди взимку. Мета: формувати в учнів знання про погоду взимку; розкрити зміст понять «ожеледиця», «заметіль»; вчити спостерігати за погодою взимку, перевіряти прогнозування погоди за народними прикметами; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість, естетичні почуття; виховувати любов до природи, морально - етичні якості учнів.
Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати): Початковий рівень: - називає зимові явища природи (ожеледиця, заметіль); - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - називає правила поведінки на льоду під час катання на ковзанах, санках. Середній рівень: - відгадує загадки з метою визначення теми уроку; - спостерігає за погодою взимку (зміна температури, хмарність, опади) в групі та індивідуально, робить відповідні висновки; Достатній рівень: - пригадує і обговорює народні прикмети передбачення погоди взимку; - знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя) про явища природи взимку, обговорює знайдену інформацію; - виконує тестове завдання з метою перевірки вивченого. Високий рівень: - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - встановлює відповідність між назвою природного явища і його назвою. - складає розповідь «Погода взимку» та презентує виконане творче завдання.
Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, ілюстрації, таблиця «Погода взимку», картки, «пазли», кружечки - посмішки червоного, жовтого, зеленого кольорів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення: урок – подорож. |
Автор. Криштапюк Ірина Леонідівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Тема : Погода взимку (зміна температури, хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Народні прикмети передбачення погоди взимку. Мета: формувати в учнів знання про погоду взимку; розкрити зміст понять «ожеледиця», «заметіль»; вчити спостерігати за погодою взимку, перевіряти прогнозування погоди за народними прикметами; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість, естетичні почуття; виховувати любов до природи, морально - етичні якості учнів.
Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати): Початковий рівень: - називає зимові явища природи (ожеледиця, заметіль); - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - називає правила поведінки на льоду під час катання на ковзанах, санках. Середній рівень: - відгадує загадки з метою визначення теми уроку; - спостерігає за погодою взимку (зміна температури, хмарність, опади) в групі та індивідуально, робить відповідні висновки; Достатній рівень: - пригадує і обговорює народні прикмети передбачення погоди взимку; - знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя) про явища природи взимку, обговорює знайдену інформацію; - виконує тестове завдання з метою перевірки вивченого. Високий рівень: - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - встановлює відповідність між назвою природного явища і його назвою. - складає розповідь «Погода взимку» та презентує виконане творче завдання.
Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, ілюстрації, таблиця «Погода взимку», картки, «пазли», кружечки - посмішки червоного, жовтого, зеленого кольорів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення: урок – подорож. |
Автор. Росоловська А.Ф., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Тема. Підсумковий урок на тему « Що я знаю про природу восени?» Мета: поглибити, узагальнити знання учнів з теми «Що я знаю про природу восени»; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальну активність дітей,допитливість,самостійність,спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені; правильно поводитися в природі восени; розвивати вміння знаходити інформацію з додаткових джерел; виховувати повагу і любов до природи та турботливе ставлення до її мешканців; формувати навички охорони природи. Учні знатимуть: як від неживої природи залежить стан живої природи; групи птахів; правила збирання грибів; як допомогти тваринам взимку. Учні вмітимуть: наводити приклади перелітних і осілих птахів своєї місцевості; тварин, які змінюють забарвлення хутра і які готуються до зимової сплячки; розрізняти види рослин; відрізняти їстівні гриби від отруйних. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок Обладнання: роздатковий матеріал, картки із завданнями та ілюстраціями для групової роботи, ребуси, «горішок знань», квітка «сподівань», таблиця «Будова шапинкового гриба», «скринька» ідей, осінні листочки, мультимедійна презентація. Методи, прийоми, форми, вправи: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, пошукова діяльність учнів. |
Автор. Росоловська А.Ф., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Тема. Підсумковий урок на тему « Що я знаю про природу восени?» Мета: поглибити, узагальнити знання учнів з теми «Що я знаю про природу восени»; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальну активність дітей,допитливість,самостійність,спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені; правильно поводитися в природі восени; розвивати вміння знаходити інформацію з додаткових джерел; виховувати повагу і любов до природи та турботливе ставлення до її мешканців; формувати навички охорони природи. Учні знатимуть: як від неживої природи залежить стан живої природи; групи птахів; правила збирання грибів; як допомогти тваринам взимку. Учні вмітимуть: наводити приклади перелітних і осілих птахів своєї місцевості; тварин, які змінюють забарвлення хутра і які готуються до зимової сплячки; розрізняти види рослин; відрізняти їстівні гриби від отруйних. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок Обладнання: роздатковий матеріал, картки із завданнями та ілюстраціями для групової роботи, ребуси, «горішок знань», квітка «сподівань», таблиця «Будова шапинкового гриба», «скринька» ідей, осінні листочки, мультимедійна презентація. Методи, прийоми, форми, вправи: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, пошукова діяльність учнів. |