menu
У розділі матеріалів: 483
Показано матеріалів: 121-130
Сторінки: « 1 2 ... 11 12 13 14 15 ... 48 49 »

Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5

Тема: Ознаки зими

Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема

взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища.

Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір.

2 клас | Переглядів: 2743 | Завантажень: 60 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5

Тема: Ознаки зими

Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема

взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища.

Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань

2 клас | Переглядів: 1058 | Завантажень: 9 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Тема:Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Мета:сформувати поняття «дерева, кущі, трав’янисті рослини», учити виділяти спільні та відмінні ознаки будови дерев, кущів та трав’янистих рослин; розпізнавати рослини в природі.Розвивати уміння учнів порівнювати різні рослини за будовою. Виховувати естетичні почуття й шанобливе ставлення до рослин найближчого оточення.

Очікувані результати: учні повинні знати ознаки дерев, кущів і трав’янистих рослин; учні повинні розпізнавати їх на практиці.

Обладнання: підручник «Природознавство» 1 клас, мультимедійна презентація, ілюстрації,предметні малюнки,  таблиця «Дерева, кущі, трав’янисті рослини», музичний супровід.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1 клас. Презентації | Переглядів: 2514 | Завантажень: 49 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (2)

Автор. Саюк Т.В., вчитель початколвих класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст №6

Тема: Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини.

Мета: сформувати поняття «дерева, кущі, трав’янисті рослини», учити 

виділяти спільні та відмінні ознаки будови дерев, кущів та трав’янистих 

рослин; розпізнавати рослини в природі. Розвивати  уміння учнів порівнювати 

різні рослини за будовою. Виховувати естетичні почуття й шанобливе 

ставлення до рослин найближчого оточення.

Очікувані результати: учні повинні знати ознаки дерев, кущів і трав’янистих 

рослин; учні повинні розпізнавати їх на практиці.

Обладнання: підручник «Природознавство» 1 клас, мультимедійна 

презентація, ілюстрації, предметні малюнки,  таблиця «Дерева, кущі, 

трав’янисті рослини», музичний супровід.

Тип уроку: засвоєння нових знань.

1 клас | Переглядів: 1017 | Завантажень: 5 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Колеснікова О.М., вчитель початкових класів НВК «ЗНЗ-ДНЗ» м. Дубна

Тема. Патріотизм – одна з людських чеснот.

Мета. Розширювати знання учнів про людські чесноти; забезпечити в ході уроку засвоєння поняття «патріотизм», «патріот», формувати активну громадянську позицію, розвивати пізнавальний інтерес, емоційні, вольові якості учнів; виховувати бажання дотримуватись високих морально – етичних норм, почуття любові та патріотизму.

Обладнання. Мультимедійний проектор, презентації.

Методи, прийоми, форми, вправи. Бесіда, розповідь, повторення, пояснення, читання, слухання, обґрунтування, демонстрація, стимулювання, інтерактивні вправи «Асоціативний кущ», «Мозкова атака», «Метод-прес».

Тип уроку. Комбінований.

Форма проведення. Урок мужності.

4 клас | Переглядів: 1061 | Завантажень: 5 | Додав: РІТА | Дата: 09.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий»,

Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка,        розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови.

Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер.

2 клас | Переглядів: 2384 | Завантажень: 32 | Додав: РІТА | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий»,

Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка,        розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови.

Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер.

2 клас | Переглядів: 922 | Завантажень: 1 | Додав: РІТА | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Поліщук Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів Турійської ЗОШ І-ІІІ ст.

4 клас. Презентації | Переглядів: 2167 | Завантажень: 33 | Додав: РІТА | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Поліщук Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів Турійської ЗОШ І-ІІІ ст

4 клас. Презентації | Переглядів: 1733 | Завантажень: 29 | Додав: РІТА | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Поліщук Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів Турійської ЗОШ І-ІІІ ст

4 клас. Презентації | Переглядів: 1285 | Завантажень: 12 | Додав: РІТА | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)