Показано матеріалів: 121-130
Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5 Тема: Ознаки зими Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища. Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір. |
Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5 Тема: Ознаки зими Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища. Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір.
Тип уроку: засвоєння нових знань |
Тема:Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини. Мета:сформувати поняття «дерева, кущі, трав’янисті рослини», учити виділяти спільні та відмінні ознаки будови дерев, кущів та трав’янистих рослин; розпізнавати рослини в природі.Розвивати уміння учнів порівнювати різні рослини за будовою. Виховувати естетичні почуття й шанобливе ставлення до рослин найближчого оточення. Очікувані результати: учні повинні знати ознаки дерев, кущів і трав’янистих рослин; учні повинні розпізнавати їх на практиці. Обладнання: підручник «Природознавство» 1 клас, мультимедійна презентація, ілюстрації,предметні малюнки, таблиця «Дерева, кущі, трав’янисті рослини», музичний супровід. Тип уроку: засвоєння нових знань. |
Автор. Саюк Т.В., вчитель початколвих класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст №6 Тема: Як розрізняти дерева, кущі, трав’янисті рослини. Мета: сформувати поняття «дерева, кущі, трав’янисті рослини», учити виділяти спільні та відмінні ознаки будови дерев, кущів та трав’янистих рослин; розпізнавати рослини в природі. Розвивати уміння учнів порівнювати різні рослини за будовою. Виховувати естетичні почуття й шанобливе ставлення до рослин найближчого оточення. Очікувані результати: учні повинні знати ознаки дерев, кущів і трав’янистих рослин; учні повинні розпізнавати їх на практиці. Обладнання: підручник «Природознавство» 1 клас, мультимедійна презентація, ілюстрації, предметні малюнки, таблиця «Дерева, кущі, трав’янисті рослини», музичний супровід. Тип уроку: засвоєння нових знань. |
Автор. Колеснікова О.М., вчитель початкових класів НВК «ЗНЗ-ДНЗ» м. Дубна Тема. Патріотизм – одна з людських чеснот. Мета. Розширювати знання учнів про людські чесноти; забезпечити в ході уроку засвоєння поняття «патріотизм», «патріот», формувати активну громадянську позицію, розвивати пізнавальний інтерес, емоційні, вольові якості учнів; виховувати бажання дотримуватись високих морально – етичних норм, почуття любові та патріотизму. Обладнання. Мультимедійний проектор, презентації. Методи, прийоми, форми, вправи. Бесіда, розповідь, повторення, пояснення, читання, слухання, обґрунтування, демонстрація, стимулювання, інтерактивні вправи «Асоціативний кущ», «Мозкова атака», «Метод-прес». Тип уроку. Комбінований. Форма проведення. Урок мужності. |
Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий», Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка, розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови. Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер. |
Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий», Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка, розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови. Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер. |
Автор. Поліщук Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів Турійської ЗОШ І-ІІІ ст. |
Автор. Поліщук Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів Турійської ЗОШ І-ІІІ ст |
Автор. Поліщук Оксана Володимирівна, вчитель початкових класів Турійської ЗОШ І-ІІІ ст |