menu
У розділі матеріалів: 483
Показано матеріалів: 31-40
Сторінки: « 1 2 3 4 5 6 ... 48 49 »

Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

План-конспект уроку “Будьмо знайомі: я – хлопчик, я – дівчинка” розроблений  для учнів  початкових класів. Це спроба надати учням інформацію з гендерних питань, не переобтяжуючи їх незрозумілою юридичною термінологією, а в цілком доступній  їхньому віку формі, на зрозумілих для них сюжетних лініях. Ігрові та інтерактивні методи,  використані в цьому заході, дозволяють зробити цю тему цікавою, легкою для дітей, включають  хлопчиків  і дівчаток у спільну роботу, вчать їх співпрацювати творчо і злагоджено, згуртовують і здружують клас, формується взаємоповага, почуття колективізму, позитивне ставлення до протилежної статі. Це спроба переконати дітей, що дівчатка ні в чому не поступаються хлопчикам, що надійним другом може бути і хлопчик, і дівчинка, показати, що дівчатка і хлопчики мають рівні права та рівні можливості для їх реалізації.

2 клас. Презентації | Переглядів: 1671 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 27.01.2016 | Коментарі (0)

Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

План-конспект уроку “Будьмо знайомі: я – хлопчик, я – дівчинка” розроблений  для учнів  початкових класів. Це спроба надати учням інформацію з гендерних питань, не переобтяжуючи їх незрозумілою юридичною термінологією, а в цілком доступній  їхньому віку формі, на зрозумілих для них сюжетних лініях. Ігрові та інтерактивні методи,  використані в цьому заході, дозволяють зробити цю тему цікавою, легкою для дітей, включають  хлопчиків  і дівчаток у спільну роботу, вчать їх співпрацювати творчо і злагоджено, згуртовують і здружують клас, формується взаємоповага, почуття колективізму, позитивне ставлення до протилежної статі. Це спроба переконати дітей, що дівчатка ні в чому не поступаються хлопчикам, що надійним другом може бути і хлопчик, і дівчинка, показати, що дівчатка і хлопчики мають рівні права та рівні можливості для їх реалізації.

2 клас | Переглядів: 1182 | Завантажень: 6 | Додав: РІТА | Дата: 27.01.2016 | Коментарі (0)

Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Мета: Ознайомити дітей з основними правами, визначеними у Конвенції ООН про права дитини; розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри; вміння використовувати свої знання на практиці; дати інформацію про обов’язки, які має кожна дитина; виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків.

Матеріали: Конвенція ООН про права дитини в ілюстраціях, плакат “Права дитини”, надпис з висловом, надписи з назвами статей, пікторгами, ілюстрації до казок, мультимедія, надпис на дошці.

Форма проведення: урок - подорож

2 клас | Переглядів: 1143 | Завантажень: 19 | Додав: РІТА | Дата: 27.01.2016 | Коментарі (0)

Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Мета: Ознайомити дітей з основними правами, визначеними у Конвенції ООН про права дитини; розвивати свідоме застосування прав у вигляді гри; вміння використовувати свої знання на практиці; дати інформацію про обов’язки, які має кожна дитина; виховувати етичну поведінку, почуття товариських стосунків.

Матеріали: Конвенція ООН про права дитини в ілюстраціях, плакат “Права дитини”, надпис з висловом, надписи з назвами статей, пікторгами, ілюстрації до казок, мультимедія, надпис на дошці.

Форма проведення: урок - подорож

2 клас | Переглядів: 1079 | Завантажень: 14 | Додав: РІТА | Дата: 27.01.2016 | Коментарі (0)

Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Мета: розширити знання дітей про їхні права, ознайомити з документами з захисту прав дитини, з поняттями «право», «обов’язок», «декларація», «конвенція»; вчити дотримуватись правових обов’язків та користуватися своїми правами у повсякденному житті; сприяти розумінню того, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати обов’язки.

Обладнання: схема «право», таблиця «обов’язки», колаж «звернення дітей до дорослих», м’ячик для гри, назви документів, конверти із завданнями, мультфільми про права, мультимедійні матеріали до гри «Знавці права».

3 клас | Переглядів: 865 | Завантажень: 16 | Додав: РІТА | Дата: 27.01.2016 | Коментарі (0)

Автор. Хомич І.В., заступник директора з навчально – виховної роботи, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ"

Мета: розширити знання дітей про їхні права, ознайомити з документами з захисту прав дитини, з поняттями «право», «обов’язок», «декларація», «конвенція»; вчити дотримуватись правових обов’язків та користуватися своїми правами у повсякденному житті; сприяти розумінню того, що необхідно не лише знати свої права, але й сумлінно виконувати обов’язки.

Обладнання: схема «право», таблиця «обов’язки», колаж «звернення дітей до дорослих», м’ячик для гри, назви документів, конверти із завданнями, мультфільми про права, мультимедійні матеріали до гри «Знавці права».

                      

3 клас | Переглядів: 869 | Завантажень: 12 | Додав: РІТА | Дата: 27.01.2016 | Коментарі (0)

Автор. М. Л. Криворучко, вчитель початкових класів Добропільської загальноосвітньої школи-інтернат І – ІІІ ступенів Добропільської міської ради

Мета: вчити глибоко відчувати казку, елементам театралізації, давати характеристики головним   героям; розвивати зв’язне мовлення,  мислення; формувати комунікативну компетентність через розвиток мовлення учнів, самоосвітню компетентність – через самостійну роботу, інформаційну – через використання комп’ютера на уроці, компетентність продуктивної творчої діяльності – через використання творчих завдань, соціальну – через роботу в малих групах та здоров’язбережувальну компетентність; виховувати в учнів прагнення до добра, порядності, любов до рідної мови, сценічного мистецтва.

Обладнання: текст народної казки «Колобок», роздатковий матеріал для  тесту, картки з завданням для роботи в групах, ілюстрації з  зображенням героїв казки, іграшковий мікрофон, сценічні маски, комп’ютер.

2 клас | Переглядів: 2970 | Завантажень: 88 | Додав: РІТА | Дата: 27.01.2016 | Коментарі (1)

КОНКУРС НАУКОВО-МЕТОДИЧНИХ РОЗРОБОК

«РОЗВИВАЄМОСЯ РАЗОМ»

 

Гра « Школа Карлсона»

 

Автор. Давидюк В.В., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст №1

Тема. Закріплення навичок лічби в межах 10.

Напрямок математика

Мета: закріплювати знання складу числа 10, вміння виконувати обчислення в межах 10; розвивати інтерес до навчання; формувати навчальні компетентності.

Вік аудиторії: 5-6 років

Матеріал гри рекомендовано використати при закріпленні складу числа 10 на уроках математики, при самостійній, груповій та фронтальній роботі на різних етапах уроку, для корекції знань. Презентація відповідає вимогам Типових навчальних планів для 1 класу (Освітня галузь «Математика»), затверджених наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 10.06.2011 № 572.  Презентація створена з урахування вікових особливостей дітей шестирічного віку.  Стиль, фон, використання кольорів та анімації, розмір шрифту, об’єм інформації  відповідають вимогам щодо створення навчальних презентацій для початкових класів. Інтерактивність  досягається через використання макросів, гіперпосилань та налаштування дій для об’єктів. 

1 клас. Презентації | Переглядів: 1190 | Завантажень: 33 | Додав: РІТА | Дата: 15.12.2015 | Коментарі (0)

Автор. Мельник Я.В., старший вчитель Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

 
2 клас. Презентації | Переглядів: 1795 | Завантажень: 25 | Додав: РІТА | Дата: 15.12.2015 | Коментарі (0)