Автор. Козлюк В.М., вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія"" Тема. Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. Мета: ознайомити учнів з життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі; називати групи птахів(за переміщенням відповідно до пір року), наводити приклади перелітних й осілих птахів своєї місцевості, пояснювати причини відльоту птахів у вирій; розвивати критичне мислення і спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; сприяти формуванню навичок охорони природи на прикладі птахів, любові до природи. Обладнання: презентація, підручник, малюнки птахів, Червона книга України, ребуси, дидактичні картки, тести, мікрофон. |
Автор. Козлюк В.М., вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія"" Тема. Птахи восени. Перелітні та осілі птахи. Мета: ознайомити учнів з життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі; називати групи птахів(за переміщенням відповідно до пір року), наводити приклади перелітних й осілих птахів своєї місцевості, пояснювати причини відльоту птахів у вирій; розвивати критичне мислення і спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; сприяти формуванню навичок охорони природи на прикладі птахів, любові до природи. Обладнання: презентація, підручник, малюнки птахів, Червона книга України, ребуси, дидактичні картки, тести, мікрофон. |
Автор. Криштапюк Ірина Леонідівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Тема : Погода взимку (зміна температури, хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Народні прикмети передбачення погоди взимку. Мета: формувати в учнів знання про погоду взимку; розкрити зміст понять «ожеледиця», «заметіль»; вчити спостерігати за погодою взимку, перевіряти прогнозування погоди за народними прикметами; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість, естетичні почуття; виховувати любов до природи, морально - етичні якості учнів.
Предметні компетентності (конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати): Початковий рівень: - називає зимові явища природи (ожеледиця, заметіль); - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - називає правила поведінки на льоду під час катання на ковзанах, санках. Середній рівень: - відгадує загадки з метою визначення теми уроку; - спостерігає за погодою взимку (зміна температури, хмарність, опади) в групі та індивідуально, робить відповідні висновки; Достатній рівень: - пригадує і обговорює народні прикмети передбачення погоди взимку; - знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя) про явища природи взимку, обговорює знайдену інформацію; - виконує тестове завдання з метою перевірки вивченого. Високий рівень: - описує (усно) ознаки зими в неживій природі; - встановлює відповідність між назвою природного явища і його назвою. - складає розповідь «Погода взимку» та презентує виконане творче завдання.
Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, ілюстрації, таблиця «Погода взимку», картки, «пазли», кружечки - посмішки червоного, жовтого, зеленого кольорів. Тип уроку: урок засвоєння нових знань. Форма проведення: урок – подорож. |
Автор. Росоловська А.Ф., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Тема. Підсумковий урок на тему « Що я знаю про природу восени?» Мета: поглибити, узагальнити знання учнів з теми «Що я знаю про природу восени»; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальну активність дітей,допитливість,самостійність,спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені; правильно поводитися в природі восени; розвивати вміння знаходити інформацію з додаткових джерел; виховувати повагу і любов до природи та турботливе ставлення до її мешканців; формувати навички охорони природи. Учні знатимуть: як від неживої природи залежить стан живої природи; групи птахів; правила збирання грибів; як допомогти тваринам взимку. Учні вмітимуть: наводити приклади перелітних і осілих птахів своєї місцевості; тварин, які змінюють забарвлення хутра і які готуються до зимової сплячки; розрізняти види рослин; відрізняти їстівні гриби від отруйних. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок Обладнання: роздатковий матеріал, картки із завданнями та ілюстраціями для групової роботи, ребуси, «горішок знань», квітка «сподівань», таблиця «Будова шапинкового гриба», «скринька» ідей, осінні листочки, мультимедійна презентація. Методи, прийоми, форми, вправи: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, пошукова діяльність учнів. |
Автор. Росоловська А.Ф., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Тема. Підсумковий урок на тему « Що я знаю про природу восени?» Мета: поглибити, узагальнити знання учнів з теми «Що я знаю про природу восени»; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; збагачувати словниковий запас учнів; розвивати пізнавальну активність дітей,допитливість,самостійність,спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені; правильно поводитися в природі восени; розвивати вміння знаходити інформацію з додаткових джерел; виховувати повагу і любов до природи та турботливе ставлення до її мешканців; формувати навички охорони природи. Учні знатимуть: як від неживої природи залежить стан живої природи; групи птахів; правила збирання грибів; як допомогти тваринам взимку. Учні вмітимуть: наводити приклади перелітних і осілих птахів своєї місцевості; тварин, які змінюють забарвлення хутра і які готуються до зимової сплячки; розрізняти види рослин; відрізняти їстівні гриби від отруйних. Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок Обладнання: роздатковий матеріал, картки із завданнями та ілюстраціями для групової роботи, ребуси, «горішок знань», квітка «сподівань», таблиця «Будова шапинкового гриба», «скринька» ідей, осінні листочки, мультимедійна презентація. Методи, прийоми, форми, вправи: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, пошукова діяльність учнів. |
Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5 Тема: Ознаки зими Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища. Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір. |
Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5 Тема: Ознаки зими Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища. Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір.
Тип уроку: засвоєння нових знань |
Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий», Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка, розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови. Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер. |
Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий», Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка, розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови. Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер. |
Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна, вчитель початкових класів, НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 -ДНЗ "Лісова казка", м.Олександрія Кіровоградської обл. Тема. Добре того вчити, хто хоче все знати. Англійська народна казка «Сорочаче гніздо» Мета: формувати навички швидкого, виразного, правильного, свідомого читання, вчити стежити за логікою описування подій, орієнтуватися у структурі тексту, уміння визначати головну думку та пояснювати її; розвивати мовленнєву компетентність; виховувати наполегливість у здобутті знань, культуру мовлення. Обладнання. Презентація, малюнки птахів, картки для роботи в групі, слова до гри «Блискавка». |