menu
У категорії матеріалів: 75
Показано матеріалів: 21-30
Сторінки: « 1 2 3 4 5 ... 7 8 »


Автор. Козлюк В.М., вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія""

Тема.  Птахи восени. Перелітні та осілі птахи.

Мета: ознайомити учнів з життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі; називати групи птахів(за переміщенням відповідно до пір року), наводити приклади перелітних й осілих птахів своєї місцевості, пояснювати причини відльоту птахів у вирій; розвивати критичне мислення  і спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; сприяти формуванню навичок охорони природи на прикладі птахів, любові до природи.

Обладнання: презентація, підручник, малюнки птахів, Червона книга України, ребуси, дидактичні картки, тести, мікрофон.

2 клас | Переглядів: 3261 | Завантажень: 46 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Козлюк В.М., вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія""

Тема.  Птахи восени. Перелітні та осілі птахи.

Мета: ознайомити учнів з життям птахів восени, зі змінами, що відбуваються в їх житті; показати зв’язок змін у житті птахів зі змінами в природі; називати групи птахів(за переміщенням відповідно до пір року), наводити приклади перелітних й осілих птахів своєї місцевості, пояснювати причини відльоту птахів у вирій; розвивати критичне мислення  і спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; сприяти формуванню навичок охорони природи на прикладі птахів, любові до природи.

Обладнання: презентація, підручник, малюнки птахів, Червона книга України, ребуси, дидактичні картки, тести, мікрофон.

2 клас | Переглядів: 1957 | Завантажень: 16 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Криштапюк Ірина Леонідівна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1

Тема : Погода взимку (зміна температури, хмарність, опади). Ожеледиця, заметіль. Народні прикмети    передбачення погоди взимку.

  Мета: формувати в учнів знання про погоду взимку; розкрити зміст понять «ожеледиця», «заметіль»; вчити спостерігати за погодою взимку, перевіряти прогнозування погоди за народними прикметами; розвивати мислення, пам'ять, спостережливість, естетичні почуття; виховувати любов до природи, морально -  етичні якості учнів.

 

Предметні компетентності

(конкретизовані навчальні цілі, очікувані результати):

 Початковий рівень:

      -   називає зимові явища природи (ожеледиця, заметіль);

           -   описує  (усно) ознаки  зими  в  неживій  природі;

      -   називає правила поведінки на льоду під час катання на ковзанах, санках.

Середній рівень:     

       - відгадує загадки з метою визначення теми уроку;

       - спостерігає за погодою  взимку (зміна температури, хмарність, опади)  в групі та індивідуально, робить відповідні висновки;

 Достатній рівень:

       -  пригадує і обговорює  народні  прикмети  передбачення  погоди взимку;

       -  знаходить необхідну інформацію (за завданням вчителя) про явища      природи взимку, обговорює знайдену інформацію;

        - виконує тестове завдання з метою перевірки вивченого.

     Високий рівень:         

            -   описує (усно) ознаки  зими  в  неживій  природі;

       -  встановлює відповідність між назвою природного явища і його назвою.

       -  складає  розповідь «Погода взимку» та презентує виконане творче  завдання.

 

     Обладнання: мультимедійний проектор, презентація, ілюстрації, таблиця «Погода взимку», картки, «пазли», кружечки - посмішки червоного, жовтого, зеленого кольорів.

 Тип уроку: урок засвоєння нових знань.

Форма проведення: урок – подорож.

2 клас | Переглядів: 1615 | Завантажень: 10 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Росоловська А.Ф., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7

Тема. Підсумковий урок на тему « Що я знаю про природу восени?»

Мета: поглибити, узагальнити  знання учнів з теми «Що я знаю про природу восени»; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; збагачувати словниковий запас учнів;

 розвивати пізнавальну активність дітей,допитливість,самостійність,спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені; правильно поводитися в природі восени; розвивати вміння знаходити інформацію з додаткових джерел;

виховувати повагу і любов до природи та турботливе ставлення до її мешканців; формувати навички охорони природи.

Учні знатимуть: як від неживої природи залежить стан живої природи; групи птахів; правила збирання грибів; як допомогти тваринам взимку.

Учні вмітимуть: наводити приклади перелітних і осілих птахів своєї місцевості; тварин, які змінюють забарвлення хутра і які готуються до зимової сплячки; розрізняти  види рослин; відрізняти  їстівні гриби від отруйних.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок

Обладнання: роздатковий матеріал, картки із завданнями та ілюстраціями для групової роботи, ребуси, «горішок знань», квітка «сподівань», таблиця «Будова шапинкового гриба», «скринька» ідей, осінні листочки, мультимедійна презентація.

Методи, прийоми, форми, вправи: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, пошукова діяльність учнів.

2 клас | Переглядів: 1634 | Завантажень: 21 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Росоловська А.Ф., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7

Тема. Підсумковий урок на тему « Що я знаю про природу восени?»

Мета: поглибити, узагальнити  знання учнів з теми «Що я знаю про природу восени»; повторити, що від неживої природи залежить стан живої природи, а також діяльність людей восени; збагачувати словниковий запас учнів;

 розвивати пізнавальну активність дітей,допитливість,самостійність,спостережливість, уміння порівнювати, узагальнювати; вчити розуміти, у чому полягає краса і багатство осені; правильно поводитися в природі восени; розвивати вміння знаходити інформацію з додаткових джерел;

виховувати повагу і любов до природи та турботливе ставлення до її мешканців; формувати навички охорони природи.

Учні знатимуть: як від неживої природи залежить стан живої природи; групи птахів; правила збирання грибів; як допомогти тваринам взимку.

Учні вмітимуть: наводити приклади перелітних і осілих птахів своєї місцевості; тварин, які змінюють забарвлення хутра і які готуються до зимової сплячки; розрізняти  види рослин; відрізняти  їстівні гриби від отруйних.

Тип уроку: урок узагальнення та систематизації знань, умінь, навичок

Обладнання: роздатковий матеріал, картки із завданнями та ілюстраціями для групової роботи, ребуси, «горішок знань», квітка «сподівань», таблиця «Будова шапинкового гриба», «скринька» ідей, осінні листочки, мультимедійна презентація.

Методи, прийоми, форми, вправи: розповідь, бесіда, ілюстрація, демонстрація, пошукова діяльність учнів.

2 клас | Переглядів: 1003 | Завантажень: 0 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5

Тема: Ознаки зими

Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема

взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища.

Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір.

2 клас | Переглядів: 2741 | Завантажень: 60 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Федюк Л.В., вчитель початкових класів Дубенської СЗОШ І-ІІІ ст. №5

Тема: Ознаки зими

Мета: розширювати та збагачувати знання учнів про сезонні зміни у природі, зокрема

взимку; як зміни природи відображаються у назвах зимових місяців, ознайомити із зимовими прикметами; розвивати спостережливість, логічне мислення,зв’язне мовлення, виховувати любов до природи,бажання бути природі другом, досліджувати її явища.

Обладнання: мультимедійна презентація «ознаки зими»; картки із завданнями, ілюстрації, ножиці, папір.

 

Тип уроку: засвоєння нових знань

2 клас | Переглядів: 1057 | Завантажень: 9 | Додав: РІТА | Дата: 22.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий»,

Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка,        розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови.

Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер.

2 клас | Переглядів: 2384 | Завантажень: 32 | Додав: РІТА | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3

Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий»,

Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка,        розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови.

Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер.

2 клас | Переглядів: 922 | Завантажень: 1 | Додав: РІТА | Дата: 08.02.2015 | Коментарі (0)

Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна, вчитель початкових класів, НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 -ДНЗ "Лісова казка", м.Олександрія Кіровоградської обл.

Тема. Добре того вчити, хто хоче все знати. Англійська народна казка «Сорочаче гніздо»

Мета: формувати навички швидкого, виразного, правильного, свідомого читання, вчити стежити за логікою описування подій, орієнтуватися у структурі тексту,  уміння визначати головну думку та пояснювати її; розвивати  мовленнєву компетентність; виховувати наполегливість у здобутті знань, культуру мовлення.

Обладнання. Презентація, малюнки птахів, картки для роботи в групі, слова до гри «Блискавка».                                                

2 клас | Переглядів: 1182 | Завантажень: 13 | Додав: РІТА | Дата: 05.02.2015 | Коментарі (0)