Показано матеріалів: 141-150
Автор. Редько О.Є., вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" |
Автор. Мілясевич Оксана Анатоліївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Жива і нежива природа. Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору). Автор. Мілясевич Оксана Анатоліївна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Жива і нежива природа. Мета: розширювати знання учнів про різноманітність природи, дати поняття про живу і неживу природу, розкрити взаємозв’язок живої і неживої природи; розвивати вміння групувати предмети за певними ознаками, порівнювати предмети живої та неживої природи з метою виявлення відмінностей між ними; виховувати любов і дбайливе ставлення до природи. Обладнання: мультимедійна презентація, предметні картинки, конверти, сигнальні картки (кружечки зеленого і синього кольору). |
Автор. Мілясевич Оксана Анатоліївна, вчитель початкових класів НВК “загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад” м. Дубна |
Автор. Вчитель початкових класів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №1 гімназія» м. Копичинці Лаврушко Г.Б. Презентація до уроку |
Автор. Вчитель початкових класів НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. №1 гімназія» м. Копичинці Лаврушко Г.Б.
Мета: розкрити красу Шевченкового слова ;показати,як поет передає красу рідної землі. Поглиблювати знання учнів про життя і творчість Т.Г.Шевченка . Розвивати вміння визначати співзвучність картин природи з настроєм людини. Удосконалювати навички читання поетич них творів. Виховувати любов до поезії,почуття патріотизму,гордість за духовну спадщину українського народу. Формувати загальнокультурну компетентність через ознайомлення з творами літературного та образотворчого мистецтва. Обладнання: портрет Т.Г.Шевченка, рушники, виставка книжок, мультимедійний пристрій, слайди репродукцій картин Т.Шевченка, складові таблиці для розчитування , пошукові таблиці,картки для роботи в групах,записи пісень на слова Т.Г.Шевченка, свічка, кобза,малюнки – картки для формування груп, картки завдання для групової роботи, тлумачний словник, записи на дошці, малюнки дітей до творів, фішки для самооцінки знань. Методи і прийоми: «передбачення», «мікрофон», «асоціативний кущ», бліц – опитування, розповідь,бесіда, «міні – ермітаж», інсценізація, «мозкова атака». Попередня робота: інсценізація, робота за тлумачним словником, індивідуальна робота, вивчення віршів. Форми: робота в парах, групова форма роботи. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Автор. Прокопенко Катерина Володимирівна, вчитель початкових класів гімназії № 46 м. Запоріжжя Тема. Закріплення додавання і віднімання в межах 10. Мета: повторити і закріпити вміння додавати і віднімати числа в межах 10; поглиблювати вміння розв’язувати задачі вивчених видів, порівнювати вирази; розвивати логічне мислення; сприяти розвитку можливостей і здібностей кожної особистості; виховувати дисциплінованість і організованість. |
Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна. м. Олександрія, Кіровоградська обл., НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 - ДНЗ "Лісова казка".
Українська мова. 2 клас. Тема. Поняття про розповідні речення. Розділові знаки в кінці розповідних речень. Мета: дати учням уявлення про розповідні речення, формувати навички інтонування розповідних речень залежно від розділових знаків у кінці речення; розвивати мовлення, мислення, уяву; виховувати пізнавальний інтерес. Обладнання: малюнок лисички, картки із завданнями для роботи в парі, групі, таблиця «Речення» |
Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна. м. Олександрія, Кіровоградська обл., НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 - ДНЗ "Лісова казка" |
Автор. Онищенко Маргарита Леонідівна. м. Олександрія, Кіровоградська обл., НВК "ЗНЗ І-ІІІ ступенів №19 - ДНЗ "Лісова казка" Тема. Фізкультура і здоров′я. Мета: формувати переконання, що рух і здоров’я – взаємопов’язані, що можна займатися будь-коли за допомогою зручного та доступного обладнання; розвивати бажання дітей систематично займатися фізичними вправами; виховувати бажання фізичної досконалості. |