Показано матеріалів: 161-170
Автор. Попович Г.К., вчитель початкових класів Перегінської ЗОШ І-ІІІ ст. №2 Івано-Франківської обл. Мета:продовжувати ознайомлювати учнів з творчістю В. Сухомлинського; формувати навички виразного, свідомого, правильного читання в оптимальному темпі; збагачувати активний словниковий запас учнів; розвивати вміння робити висновки,висловл Обладнання: презентація, дитячі малюнки, тест, завдання для робити в групах.
|
ТЕМА. Україна- єдина країна. МЕТА: розширити поняття про єдність, незалежність і суверенність нашої держави,сприяти формуванню національної самосвідомості школярів; розвивати в учнів активну громадянську позицію щодо єдиної, цілісної держави; виховувати майбутнього захисника своєї Вітчизни, любов до рідного краю. ОБЛАДНАННЯ: карта України, українські краєвиди, малюнки дітей, Конституція України, зображення державних симвовлів, вишиті рушники, квіти для віночка, стрічки. |
Автор. Ільїна Н.О., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №3 Тема: Поезія, що стала піснею Т.Шевченко «Реве та стогне Дніпр широкий», Мета: Продовжити ознайомлення дітей з ліричними творами Т.Г. Шевченка, розвивати уміння виразно читати, вникаючи у кожне слово, думка поета, відчувати і передавати мелодику шевченківського слова, виховувати любов до історії свого народу, його мови. Обладнання: Портрет Т.Г. Шевченка, книжкова виставка (збірник поезій для дітей, де вміщено вірш «Реве та стогне Дніпр широкий»), грамзапис пісні, картки для розширення поля читання, картини природи, комп’ютер. |
Автор. Руденко І.Г., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Тема: Звук [дж], позначення його буквосполученням «дж». Звуко-буквений аналіз слів. Опрацювання віршів «Джміль» та «Джерельце». Мета: вчити злитої вимови звука [дж]; розвивати навички читання слів та речень з вивченими буквами, робити звуко-буквений аналіз слів; розвивати артикуляційний апарат, навички виразного читання, вміння слухати та розуміти прочитане; виховувати любов до природи. Обладнання:планшетки, складові таблиці, читалочки-складалочки, картки зі словами, предметні малюнки:льон,ведмідь, телефон,кукурудза, зайчик, мишка, джміль, бджола, дзиґа. Тип уроку: вивчення нового матеріалу. |
Автор. Руденко І.Г., вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №7 Тема: Додавання числа частинами. Задачі на знаходження невідомого доданка. Мета: вчити додавати число частинами, розв‘язувати задачі на знаходження невідомого доданка; розвивати мислення, обчислювальні навички, вміння працювати в парах; виховувати інтерес до математики, охайність в оформленні письмових робіт. Обладнання:планшетки, намальована на ватмані берізка без листочків, листочки,таблиця з каліграфічним написанням цифр, таблиці зі схемами задач, прикладів,таблиця з «Теремком». Тип уроку: засвоєння нових знань, урок-гра. |
Презентація до уроку з природознавствав 4 класі |
Автор. Максимчук Зоя Олексіївна, вчитель початкових класів Дубенської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Тема. Гори Карпати. Мета. Ознайомити учнів з характерними особливостями Кримських гір,географічним положенням, кліматом, рослинним і тваринним світом, корисними копалинами, працею людей. Виховувати любов до Батьківщини, бережне ставлення до природи. Розвивати спостережливість, уяву, пам'ять, мислення, творчість. ( Слайд 1) Обладнання: карта України, атласи, ілюстрації рослин і тварин Карпатських гір, мультимедійна презентація. |
Автор. Скоропадська Н.І., вчитель початкових класів ЗОШ №3 І-ІІІ ступенів м. Дубна Мета: учити відповідати на запитання, будувати речення, вірш; розвивати зв’язне мовлення учнів, творчі здібності, збагачувати словниковий запас; виховувати чуйність, уважність, бажання робити добрі вчинки. Обладнання: сонечко, картки - слова, оповідання Л.С. Ганжелюк, вірші, прислів’я, предметні картинки - серця, ПК, проектор.
|
Автор. Максимюк С.І., вчитель-методист Дубенської ЗОШ І-ІІІІ ст. №1 Мета. Вдосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання. Збагачувати активний словник учнів. Розвивати образне сприймання навколишнього. Виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю. Обладнання. Підручник, ілюстративний матеріал, малюнки, схеми, грамзапис, презентація. Тип уроку – комбінований. |
Автор. Максимчук А.А, вчитель початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія" Мета: навчальна: сприяти усвідомленню учнями поняття про спільну частину слів-корінь; вчити добирати спільнокореневі слова; показати багатозначність слова «корінь»; збагачувати словниковий запас слів учнів; поглиблювати знання учнів про будову слова; спонукати дітей до міркувань; розвивальна: розвивати навички грамотного і каліграфічного письма; розвивати зв’язне мовлення, мислення, пам’ять, увагу, мовне чуття, формувати орфографічну зіркість; розвивати пізнавальний інтерес школярів; виховна: виховувати інтерес до рідної мови; формувати ціннісне ставлення до природи. Групи компетентностей, що формуються: інформаційна, комунікативна, навчальна, полікультурна, пізнавальна. Обладнання: ноутбук, телевізор, картки із словами, малюнки будиночків. Тип уроку: засвоєння нових знань, умінь і навичок. |