Автор. Максимюк С.І., вчитель-методист Дубенської ЗОШ І-ІІІІ ст. №1 Мета. Вдосконалювати навички правильного, свідомого, виразного читання. Збагачувати активний словник учнів. Розвивати образне сприймання навколишнього. Виховувати любов і шанобливе ставлення до природи рідного краю. Обладнання. Підручник, ілюстративний матеріал, малюнки, схеми, грамзапис, презентація. Тип уроку – комбінований. |
Автор. Колеснікова Ольга Михайлівна, вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Патріотизм – одна з людських чеснот. Мета. Розширювати знання учнів про людські чесноти; забезпечити в ході уроку засвоєння поняття «патріотизм», «патріот», формувати активну громадянську позицію, розвивати пізнавальний Інтерес, емоційні, вольові якості учнів; виховувати бажання дотримуватись високих морально – етичних норм, почуття любові та патріотизму. Обладнання. Мультимедійний проектор, презентації. Тип уроку. Комбінований. Форма проведення. Урок мужності. |
Автор. Федорчук А.О., вчитель Дубенського НВК «школа-гімназія» Тема. Особливості декоративного зображення об’єктів природи у порівнянні з реалістичним. Свідома переробка реальних форм квітів у декоративні. Осінні квіти Мета: вчити аналізувати й передавати характерні ознаки; розвивати сприймання кольорів, увагу до окремих кольорів, зорову пам'ять,зосередженість, уяву,почуття пропорційності у зображенні предметів. Звернути увагу учнів на те, з яких частин складається квітка,вміння передавати її колір та розмір на аркуші паперу. Виховувати любов до природи та формувати екологічну культуру учнів. Методичне забезпечення: ваза з живими квітами,таблиця із зображенням квітів, картини відомих художників: К.Білокур, Д. Лестер, Моне, Мане, Е.Уорхол та ін; зразки дитячих робіт,фотографії речей українського побуту з зображенням квітів,фарби,альбом. Тип уроку: комбінований. |
Автор. Федорчук А.О., вчитель Дубенського НВК "школа-гімназія" Тема. Читання і записування шестицифрових чисел в межах 200 тисяч. Лічба сотнями тисяч до 10 сотень тисяч. Мільйон. Задачі, обернені на знаходження суми двох добутків Мета: навчити учнів лічити сотнями тисяч до 10 сотень тисяч; ознайомити із новою лічильною одиницею-мільйоном;повторити одиниці вимірювання довжини та їх перетворення;табличні випадки множення і ділення;розвивати логічне мислення та вміння розв’язувати екологічні задачі. Методичне забезпечення: нумераційна таблиця, завдання для усних обчислень. |
Автор. Федорчук А.О., вчитель Дубенського НВК "школа-гімназія" Тема. «Збережемо природу Землі разом » Мета: узагальнити та розширити знання учнів про використання людиною природних багатств Землі; навчати охороняти природу рідного краю; розвивати уяву і мислення дітей; виховувати любов до природи; формувати екологічну культуру молодших школярів. Методичне забезпечення: листи учнів, інформація про міжнародні організації охорони природи, проектор, презентація фільму, мікрофон. |
З досвіду роботи вчителя початкових класів Дубенського НВК "школа-гімназія" Федорчук Аліни Олександрівни Тема. Творчість письменників рідного краю. Любов Пшенична «У царстві Дивовижа »( уривок) Мета: ознайомити учнів із життєвим та творчим шляхом Л.А.Пшеничної; поглибити знання про алегорію; розвивати творчу уяву; вміння зв’язно висловлювати свої думки, порівнювати та узагальнювати; сприяти вихованню бережливого ставлення до природи, почуття відповідальності за навколишній світ. Методичне забезпечення: виставка творів Л.А.Пшеничної «Калиновий дід», «Пташка з райського саду », висловлювання про природу, портрет письменниці, учнівські малюнки до твору. Тип уроку : урок позакласного читання |
Авторю Дивак С.В., вчитель початкових класів Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Тема. Детальний переказ тексту за колективно складеним планом „Сонце допомогло” Мета. Удосконалювати навички учнів детально переказувати текст за колективно складеним планом . Збагачувати словниковий запас учнів. Розвивати навички усного і писемного мовлення ; уміння бачити і відчувати красу природи . Виховувати любов до природи рідного краю . Заохочувати дітей до творчості . Обладнання. Ілюстрація із зображенням пташки – плиски ; опорні схеми словничок опорних слів . Тип уроку. Розвиток зв’язного мовлення |
Автор. Дивак С.В., вчитель Дубенського НВК "ЗНЗ-ДНЗ" Мета . Вдосконалювати знання учнів про літературні казки та вміння знаходити їх за особливими ознаками . Вдосконалювати навички добирати засоби виразності для інсценізації творів . Розвивати комунікативну компетентність учнів з даної теми зв’язне мовлення ; творчі здібності . Прищеплювати бажання фантазувати , спостерігаючи за навколишнім світом . Виховувати бережливе ставлення до природи. Обладнання . Виставка книг літературних та народних казок ; напис “Літературні казки” , грамзапис та тексти казки О.Омельянчук “Кульбаба” , костюми кульбаби та горобця , декорації , картки із завданнями , гра “Дешифрувальник” із цифровим кодом . |